jueves, 30 de abril de 2020

GALEGO



Pon en galego:
.
  • Mucho me gustan los colores que tiene esa casa.

  • Me acosté a la sombra del árbol que hay delante de mi.

  • Fui al comercio y compré la sal pero me olvidé de la leche

  • Pintó de blanco el banco de madera.

  • Tenía la sangre demasiado roja.

  • Se aplastó la nariz al caer desde el puente.

  • El árbol que plantaron ayer era un roble.


Pon en feminino os substantivos seguintes.

galo cidadán actor 

rei mestre cabalo

heroe can emperador


Pon en plural as seguintes palabras

Exame colar lugués túnel

Mañá nai flor mil
Triste folgazán luz papel

Café ladrón aprendiz parasol


Pon o seguinte texto en plural, mantendo a coherencia:

Un galego veu e contoume que un alemán lle quixera vender un can, pero que non llo mercara porque non tiña un sitio axeitado. E eu pregúntome se este alemán pode estar de vendedor en Galicia.



ESTAS ACTIVIDADES FACÉDELAS NA LIBRETA E PARA A SEMANA MANDO UN SOLUCIONARIO. NON HAI QUE MANDARMAS.


No hay comentarios:

Publicar un comentario