miércoles, 6 de mayo de 2020

CIENCIAS


SOMOS CONSCIENTES DO PLÁSTICO QUE XERAMOS?


Déixovos un enlace onde poderedes calcular o plástico que xerades nun ano. Recordade o resultado:



A continuación vós mesmos ides calcular canto plástico tedes no voso frigorífico. Contade cantos obxetos están envasados en plástico: iogures, envases de leite, plásticos de embutidos, envoltorios…




















Deixade o resultado da calculadora de plásticos e o resultado dos plásticos da vosa neveira como comentario de blog.

32 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Hola.
    O meu resultado na calculadora de plástico e 1,456 plásticos ao ano e na neveira teño 39 productos con plásticos.

    ResponderEliminar
  5. BOS DIAS ,SON NICO .NA MIÑA NEVEIRA HAY 36 ENVASES DE PLÁSTICO ,NORMALMENTE NON HAI TANTOS PERO AGORA COMPRAMOS MÁIS PARA NON IR MOITO Ó SUPER

    ResponderEliminar
  6. Respuestas
    1. E a calculadora dize que uso 1.325 plásticos al año

      Eliminar
  7. EU na mina necesita Teno 40 e si ano mais de 1820 plásticos

    ResponderEliminar
  8. Ola:
    A calculadora di que uso máis de 312 obxectos de prásticos a o ano.

    Eu na neveira teño 25 envases de prástico.

    ResponderEliminar
  9. Bos días, son Pedro. Na nosa neveira contei 103 plásticos, pero contabilicei cada envase de iogur como un, e tamén facemos compra para moitos días, coma Nico. De todas formas, fixarémonos máis cando vaiamos ao super.

    Na calculadora de plásticos saiume 1768, intentarei reciclas máis.

    ResponderEliminar
  10. Hola soy Iván pena e eu teño na miña neveira 40 plásticos e ao ano gasto 1820 plasticos

    ResponderEliminar
  11. Soy Xavi na nevera 48 plásticos

    Na calculadora 1170

    ResponderEliminar
  12. Ola Jaco son Javi. A calculadora deume un resultado de máis de 780 plásticos ao ano e no meu frigorífico hai 35 plásticos.

    ResponderEliminar
  13. Ola son Lucía. Na miña neveira teño 23 plásticos,a calculadora deume un resultado de 1,976

    ResponderEliminar
  14. Hola soy David Porto,en la nevera tengo 28 plásticos,y en la calculadora 1,912 plástico!

    ResponderEliminar
  15. Hola soy Iván Martínez, en la nevera tengo 34 plàsticos, y la calculadora me dio 1,326.

    ResponderEliminar
  16. Buenos días en mi nevera tengo 34 plásticos y en la calculadora me dio 2080!!

    ResponderEliminar
  17. ROBERTO 676 CALCULADORA 37 EN LA NEVERA

    ResponderEliminar
  18. Ola son David, no meu frigorífico hai 25 obxectos envoltos en plástico e a calculadora danos 2.028 envases. Bo día.

    ResponderEliminar
  19. Hola soy Uxia Chantada la calculadora me dio 572 plásticos al año. Y en mi nevera hai 24 envases de plástico

    ResponderEliminar
  20. Hola, soy Mikel. En mi nevera hay 40 envases con plásticos. Y en la calculadora me salen 858 plásticos al año.

    ResponderEliminar
  21. Hola, soy María y en la calculadora me sale 2.232 envases de plástico al año y en la nevera tengo 50 envases de plástico.

    ResponderEliminar
  22. Hola, en la calculadora me salen 1248 plásticos al año y en mi nevera hay 32 envases de plástico

    ResponderEliminar
  23. Hola, en mi nevera tengo 18 plásticos y al año consumo 1508

    ResponderEliminar
  24. na miña neveira teño 11 plasticos e a calculadora me deu 832 embases de plasticos

    ResponderEliminar
  25. Hola, na nebeira teño 25 plásticos e na calculadora 4004

    ResponderEliminar
  26. Ola,son Naia na miña neveira teño 52 envases de plástico e na calculadora de plásticos dame 4.160 plásticos nun ano.
    Un saudo.

    ResponderEliminar
  27. Ola son Joel Piñeiro, na neveira teño 71 envases de plásticos. Na calculadora saeme 1.040 plasticos ao ano.

    ResponderEliminar
  28. Hola a todos!!!
    Son Marta e na neveira teño 69 envases de plástico e na calculadora me da 624 envases de plástico ó ano.
    Que o pasedes ben!!!

    ResponderEliminar
  29. Ola a tod@s!! Son Jacobo, na neveira teño 8 envases de plástico e a calculadora estimou que utilizo ao ano 728 obxectos. Xa vedes que se xuntamos as cantidades de tod@s é moitísimo plástico que empregamos. Temos que intentar reducir o seu uso polo ben do planeta. Ánimo!!

    ResponderEliminar
  30. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  31. Hola soy Manuel Ogando, na miña neveira hai 20 envases de plástico e a calculadora calculo que utilizo 2.184 obxectos de plástico ao ano.

    ResponderEliminar